OBSERWATORZY ♥

niedziela, 24 czerwca 2012

Płaski brzuch w tydzień.

Już nie długo zacznie się chodzenie w krótkich koszulkach, całodzienne szaleństwa nad morzem lub jeziorem. Niestety, trzeba będzie pokazać trochę ciałka. Chyba żadną z nas to nie ominie. Dwie notki temu napisałam, że morzę umieszczę na blogu wpis ze sposobami i ćwiczeniami na płaski brzuch. Wiele z was pewnie myśli, że powinno się głodzić aby spalić brzuch. NIE RÓBCIE TEGO. Zaszkodzicie tylko swojemu zdrowiu i samopoczuciu. Jeśli czujecie, że nadszedł czas na zmiany, ten wpis jest stworzony dla was. 

1. NIE GARB SIĘ. Gdy się garbisz, mięśnie klatki piersiowej są przykurczone, piersi z czasem nabierają brzydkiego kształtu, a twój brzuch wydaję się bardziej wypukły niż w rzeczywistości. Chyba nie wygląda to za ładnie ? Staraj się utrzymywać ładną, prostą postawę (ramiona ściągnięte do tyłu, piersi do przodu, broda lekko uniesiona) W prawidłową postawę jest zaangażowany cały kręgosłup więc to tak jak byś ćwiczyła :O
2. PIJ DUŻO WODY.Powinno się dziennie wypijać od 6 do 12 szklanek wody (w zależności od twojego trybu życia i pory roku) Możesz również wyciskać do niej sok z cytryny. To poprawia metabolizm i oczyszcza ciało. 
3. ZAPANUJ NAD STRESEM. Gdy się stresujesz wytwarza się hormon stresu KORTYZOL, który sprawia, że na brzuchu odkłada się więcej tłuszczu. Stres również przyciąga czekoladę, pączki i inne słodycze. Zapanuj nad pokusą. 
4. WYSYPIAJ SIĘ. Śpij minimum 6,7 godzin. Brak snu sprawia, że zostaje zachwiana równowaga w produkcji 2 hormonów LEPTYNY i GRELINY. To zaburza metabolizm i co najgorsze powoduję większy apetyt. 
5. JEDZ CODZIENNIE COŚ CO ZAWIERA TŁUSZCZE. Wiele z was eliminuje tłuszcze ze swojej diety.  To powoduję utratę enzymów, które pomagają w trawieniu tłuszczy :O Powinno się stosować diety, które zawierają wszystko po trochu, łącznie z tłuszczami. Najlepszym rozwiązaniem jest włączenie samych zdrowych tłuszczy do swojego jadłospisu. Zawiera je np. oliwa do sałatki lub awokado. 
6. BIEGAJ, PŁYWAJ. Postaraj się biegać minimum 2 razy w tygodniu i chodzić na basen. Sama wiem, że daje to ogromne rezultaty. Kiedyś chodziłam 2,3 razy na basen.Byłam naprawdę super szczupła. Gdy przestałam przytyłam parę kilo -,- No, ale cóż nie jest źle. Wyglądałam wtedy prawie jak anorektyczka a "teraz mam przynajmniej bardziej kobiece kształty" jak sądzi moja mama i znajomi.


Stosowałam je jakieś 4 tyg. temu i muszę przyznać, że są pomagają, w tydzień straciłam tylko 3 cm. ale mój brzuch stał się twardszy (możliwe, że to dlatego, że nie mam nadwagi ) Wiem, ze wydaje się to nie wiele, ale jak na tydzień są to dość duże rezultaty. Jeszcze większe będzie widać u dziewczyn z nadwagą. 
Przez następny tydzień znowu będę stosowała te ćwiczenia. Zobaczymy czy uda mi się spalić tłuszcz lub wyrobić mięśnie. Za tydzień wstawię nowe zdjęcie mojego brzucha. 

1 komentarz:

  1. Ja robiłam a6w przez 3 tygodnie, ale bóle kręgosłupa mi nie pozwoliły dokończyć pełnej siedmiotygodniowej serii. Wypróbuję Twoje rady. Może a nuż zadziała. :)

    OdpowiedzUsuń